kakiku ketaq -,-'





salam perkenalan para pembaca sekalian.. HAHA.. gilaa tba2 ak brbudi bahasa dkt blog.. ya ^^ i'm bored, kakak dah balik melaka smlm.. abg pulak blik t.intan jmp wifenya.. and..... i'm ALONE BACK !! :'( hanya blue bird n facebook jd pneman d kala bosan.. ohohhohh.. ya, nk d jdkan 1 cerita... pg td ak n ayh pergi sek amik report kad.. hnya Allah yg thu betapa aku DUP..DAP..DUP..DAP... bpe kli dah ak bce ayt kursi time dlm kereta *kebenaran oke*.. mntak2, cgu x ckp plik2.. 

sampainya kat sek, ayh ak plg laju jln, x saba katanya nk tgk result aku.. Ya Allah.. apakah ? kaki ak da ketaq nih. nk mnyesal ap x guna dah.. sbb result ak kli nih agak bad skit.. *mmg bad ak rse.. sampai klas, ramai mmber ak da dtg.. ak dah rse xsng duduk.. xsmpai 15 mnit, ak tgk ayh ak da pergi dkt meja guru.. alahai.. pasrah la cek.. *mulut sebek

dan... Alhamdulillah.. result ak x teruk mcm yg disangka.. ayh ak snyum je.. sbb dea thu ak dah buat yg terbaik.. syukur Alhamdulillah.. cgu pon komen baik2.. just dea nk tgk result akhir thun ak mningkat ^^
n satu jew komen cgu yg plg ayh aku setuju.. apa dea ?? cgu cakap aku nih talkactive !! yayaya... kenyataan.. mmg sifat aku mcm 2.. hehe.. ^_^



btw, ni lah kakak ksygn aku.. errrr -,-' HAHA ^^

♥ thank u for reading ! u can like this entry, if u want ^_^v ♥

0 comments:

Post a Comment