firstly, salam Aidil Adha to all muslims =) wink2.. hehe, raya apa mcm ?? best ? bnyk mkn daging ?? woot2.. jgn bnyk sgt mkn tu.. mau kna darah tinggi jap g, pengsan pulak.. HAHA..  "do not trouble trouble, until trouble troubles you okay" hehe.. so, how raya ?? best x ? raya aku ?? hehe, of coz la , thumbs up ^^ hehe.. cuma tu la, abg aku x raya sini.. rindu dhaniyah *niece* pulak.. huhu.. dah2 4get her for a while.. no touching2.. meh aku tunjuk pic raya.. xnk tgk ? huhu sedihhh ='( tp kesah apa, nk tunjuk jugk =P haha


ha ni akak aku.. both of us are "AIN" .. ~  nor'ain syuhada 'n' nurain syazana ~ ^^ sama kan bju kami.. hehe, sengaja samakan.. tinggi kmi xdelah sebeza tu okay.. kak ak pki heels tinggi sikit dari wedges aku.. tp ad kesah ?? ttp adik beradik jugak kan.. hehe



hehe.. comey idok ?? oke thu, aku da gelap.. ni semua kes olahraga hari tu.. habis berbelang. erghhhh...


oh god.. mcm apa dah.. haha.. kau hado ? berbulan lah aku nk tunggu kulit nih oke balik.. xpe2, takdir telah menentukannya =') dah2, kembali raya haji jumaat lepas.. aku memang kenyang gilos.. sehari tu aku melantak pulut ngan rendang ja.. nasib perut xde buat hal.. haha..kalau x, jenuh jugaklah -,-'


ni lah, sepupu sepapat, ank buah bagai yg dah menceriakan lg raya aku ^^ semua sporting.. mmg have fun sgt.. mirol yg bju purple tu, xhabes2 dgn muka bajet comei dea.. comey ke ?? auww... menyampah mak.. laki sorg lg tu amar.. my fight cousin.. yg bju pink tu adik dea, that is norish.. kecik je.. comey kan ^^ thun dpn f1.. hehe.. and yg ramai tu, semua ank buah aku.. nurin, amy n zetty.. oke, semua tinggi. ak yg kemetot di situ. kay phm.. -,-'


apabila ladies2 berkumpul.. haha, ramai kan.. semuanya mak2 sedara n cousin2 aku.. mna mama aku ? tu ha, berspek mata, bertudung pink ayu gitu.. jumpa x ? alolo.. pegi cari kanta la.. susah sgt -,-' mna golongan arjuna2 yg lain ?? haha, xdpt dikesan. semua jenis suka balik awl.. tinggallah kami, ladies2 nih.. eh lady ke aku nih ?? haha perasan kejap.. btw, inilah raya haji kmi.. always gathering together =) have fun together =) may Allah bless our relationship forever n ever ^^ sincerely, mong zana.. haha.. tata. assalamualaikum ;)





♥ thank u for reading ! u can like this entry, if u want ^_^v ♥

0 comments:

Post a Comment